سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اخذ مجوز بیمارستان جنرال ۸۰۰ تختخوابی در رشت

محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: باید با اصلاح ساختار، فرایندهای صدور مجوزهای کسب و کارهای سلامت‌محور در استان تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی گیل آگاه، نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس دفتر مدیریت منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، اظهار کرد: باید با اصلاح ساختار، فرایندهای صدور مجوزهای کسب و کارهای سلامت‌محور در استان تسهیل شود.

وی، وقت را ذی‌قیمت برشمرد و افزود: باید با به‌روزرسانی اطلاعات و اشراف بر آن در حداقل‌ترین زمان کار مردم را به ثمر رساند و از معطلی‌ها پیشگیری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اخذ مجوز بیمارستان جنرال ۸۰۰ تختخوابی در رشت، گفت: عقلایی‌ترین راهکار برای برون رفت از کمبود فضای درمانی در رشت احداث بیمارستان جنرال است.

آشوبی، با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست احداث سلامت‌محور در گیلان، گفت: باید با تخصیص به موقع اعتبار به این طرح و افزایش سرعت انجام کار، این طرح‌ها پیش از سفر دوم ریاست جمهوری به استان تکمیل و آماده افتتاح شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای ۱۰۰ طرح بهداشتی محرومیت‌زدایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه حدود ۲۰ طرح محرومیت‌زدایی بهداشتی در استان به اتمام رسیده و مابقی نیز باید با رفع نواقص در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است در این نشست در خصوص تعدادی از طرح‌های عمرانی و فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طرح‌های در دست احداث بیمارستانی و بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

پایان/