نقض قوانین از سوی مدیرعامل شرکت آزاد راه رشت – قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: مدیر عامل شرکت آزاد راه رشت – قزوین در خصوص سامانه ثبت عوارض نقض قوانین و مقررات کرده و باید پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی گیل آگاه، مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در آیین تکریم و معارفه دادستان رودبار گفت: مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور دستور اصلاح سامانه ثبت عوارض برای معافیت مردم رودبار از پرداخت عوارض را به مدیر عامل آزادراه رشت – قزوین صادر کرده بود، اما مدیر عامل آزادراه برای اصلاح سامانه ثبت عوارض اقدام نکرد.
وی با اشاره به اینکه قانون خط قرمز دستگاه قضا است، افزود: از حقوق مردم رودبار کوتاه نمی‌آییم و دادستان جدید رودبار باید برای حل مشکلات این شهرستان پیگیر باشد.
وی همچنین به مشکل کشاورزان رودباری اشاره و تصریح کرد: آفت مگس میوه خوار زیتون معضل باغ‌های زیتون است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان اضافه کرد: بیشترین برداشت کوه، مرتع و رودخانه در رودبار انجام می‌شود در حالی که مردم این شهرستان کمترین بهره مندی را از این منابع دارند.
مهدی فلاح میری، رفع مشکل فرسودگی زیرساخت‌های آب شرب رودبار را یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان دانست.
در این مراسم همچنین امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان‌های سابق و جدید عمومی و انقلاب رودبار در خصوص فرصت‌ها و تهدید‌های جغرافیایی این شهرستان، حقوق عامه، اقدامات قضایی و برنامه‌های حقوقی پیش رو دیدگاه‌های خود را بیان کرد.
در پایان با حکم رئیس قوه قضائیه محسن یوسفی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب رودبار معرفی و از زحمات اسماعیل رستمی دادستان سابق قدردانی شد.